torstai 10. syyskuuta 2015

TAKE ME BACK








Final outfit from Bulgaria. Part of me wants to go back there. Always wishing to be somewhere else. When I look at these pictures I smile and feel more care free and relaxed immediately. The summer reminds me of more relaxed and laid-back attitude I wish I could maintain through out the year. I've always been one to get stressed easily and worry about things probably from primary school. I'm working on these habits and trying to find more laid-back and balanced attitude towards school and life overall. Tomorrow I'm going to have that big exam and I'm a bit nervous about that but I'm not stressing too much. I've been studying and practicing quite a lot. I'm going to do my best and that is going to be enough. 

 This outfit is laid-back and care free what a coincidence. Embracing the attitude in dressing up as well. Being comfortable and confident in your clothes expands to mind and feelings as well. It is simple Anyways these photos are from our second final day in Varna just before I went to be tattooed. It's our tradition with my sister that every time we're in Bulgaria we go to one morning to a local bakery which is just about three minutes walk form our apartment. We buy something delicious like a croissant or bun filled with cheese and we go to a park or to a bench to enjoy the pastries. In Bulgaria the pastries are very delicious and it is. Another thing that I like in Bulgaria are these benches. In the evenings people go outside and gather together to chill out and talk. Love that kind of socializing. 


Shorts - Lee Cooper (90's vintage)
Striped top - Lee Cooper
Knit - H&M 
Shoes - Aerosoles 
Bag - Second hand

Taitaa olla viimeiset asukuvat Bulgariasta. Jokin osa haluaisi takaisin sinne. Aina tuntuu kuin haluaisin olla jossain muualla kuin missä olen. Kun katson näitä kuvia, huomaan hymyileväni ja olo muuttuu heti rennoksi ja huolettomaksi. Kesä muistuttaa  minua rennosta asenteesta, jota toivoisin voivani ylläpitää koko vuoden. Olen aina ollut kova stressaamaan ja huolehtimaan asioista, varmaan ala-asteelta lähtien. Olen harjoitellut viime aikoina pikku hiljaa pois näistä tavoista ja löytänyt uutta rennompaa ja tasapainoisempaa otetta kouluun ja elämään ylipäätään. Huomenna on haastava tentti, jota olen tänään hieman hermoillut, lähinnä perhosia vatsassa ei onneksi mitään suurempaa stressailua. Olen opiskellut ja harjoitellut aika paljon. Huomenna teen parhaani ja se riittää.

Hauskasti tämä asukin kuvastaa rentoutta ja huolettomuutta. Luonnollisesti jos olo tuntuu mukavalta ja itsevarmalta vaatteissa niin vaikutus laajenee myös mieleen ja tunteisiin. Niin yksinkertaista se näköjään on. Joka tapauksessa nämä kuvat on otettu toiseksi viimeisenä Varnan päivänä juuri ennen kuin menin tatuoitavaksi. Meille on siskoni kanssa muodostunut perinteeksi aina ollessamme Bulgariassa käydä lähileipomossa jonakin aamuna ja ostaa leivonnainen esim. juustotäytteinen croissant ja sitten syödä se puistossa tai tällaisellä pirteän värisellä penkillä. Bulgariassa leivonnaiset etenkin suolaiset ovat tosi herkullisia. Lisäksi pidän näistä penkeistä Bulgariassa. Iltaisin naapuruston ihmiset kerääntyvät viettämään aikaa ja jutustelemaan tämänkaltaisille paikoille. Ihanaa yhteisöllisyyttä ja sosialisoitumista. 


Good night!

Hyvää yötä! 



Ceao!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti