lauantai 19. maaliskuuta 2016

SPRING IS COMING










One accurate sign of spring is when the swans come here in Finland to spend the summer here. It's my tradition to go and see them while they stop in my home town in their way to up north. 

I just got this jacket recently and liked it because it got that spring kind of vibe meets the 1970's. I wanted to wear the jacket the next day a sign I've made a good purchase. It was a bit too cold still for this kind of jacket but I didn't care this time while I was just feeling the spring vibes coming to me. The rest of the outfit is just basic me. The shoes are the only wintery part of my outfit but I liked the slightly androgynous combination of the jacket and these shoes so decided to go with them.

Coat- Second hand (H&M)
Jeans - Topshop
Knit - H&M
Shoes - Timberland
Beanie - H&M

Varma kevään merkki on joutsenten saapuminen kevään ja kesänviettoon Suomeen. Perinteenä on ollut keväisin käydä katsomassa joutsenia kun ne pysähtyvät täällä Etelä-Suomessa ennen kuin matka jatkuu pohjoiseen. 

Ostin tämän takin vähän aikaa sitten. Pidän sen keväisestä tai välikausipukeutumiseen sopivasta olemuksesta. Tyyli tuo myös mieleeni 70-luvun, joten halusin käyttää takkia mahdollisimman pian. Tämä taas on merkki siitä että on tehnyt hyvän hankinnan, kun haluaa käyttää hankintaansa heti. Vielä oli hieman liian kylmä tälle takille, mutta se ei haitannut sillä mieli täyttyi auringonpaisteessa ihanasta kevätfiilistelystä. Loput asusta ovatkin ihan perusjuttuja omassa tyylissä. Kengät ovat ainoa talvinen osa tässä asussa. Pidän kenkien ja takin hieman androgyynistä yhdistelmästä, josta syystä valitsin nämä kengät tähän asuun.  


                                                                      Wish you a nice weekend!

                                                                           Ihanaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti