keskiviikko 8. kesäkuuta 2016

UPDATE

Hello!



As you've probable noticed I haven't been around here much lately. The reason has been the fact that I've been finishing my university and it has taken all my time. I've had exams to study for, thesis to work on and things to plan and prepare. Those things have been my priority number one. I've also started a new blog and an Youtube channel. The new blog and Youtube channel are about naprapathy and healthy lifestyle. You can check out the blog here and the Youtube channel here

I'm not going to delete this blog yet but I'll like to let you know that I won't be posting here that much as I used to. I want to say big thank you to everybody whose been visiting here and following my blog! Wish you also a great summer!

Kuten olette varmasti viime aikoina huomanneet, ei ole tässä blogissa näkynyt paljon elonmerkkejä. Syy on ollut opintojen päättämisessä. Lähestulkoon kaikki aika on mennyt tentteihin valmistautuessa, opinnäytetyötä viimeistellässä ja kaikenlaisessa asioiden hoitamisessa. Nämä ovat myös muodostaneet prioriteetti numero ykkösen viime kuukausien aikana. Olen myös perustanut uuden blogin ja Youtube tilin. Uuden blogin ja Youtube tilin aiheina on naprapatia ja terveellinen elämäntapa. Blogi löytyy täältä ja Youtube tili täältä

En ole kokonaan poistamassa tätä blogia, mutta haluan vain tehdä tiettäväksi, että postaustahti tulee olemaan täällä yhtä hiljainen, mitä se on viime kuukausina ollut. Suuret kiitokset kaikille niille ketkä täällä ovat vierailleet ja blogia seurailleet! Toivotan teille myös ihanaa kesää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti